Onze medewerkers

Coole drive-in cinemUZA voor alle medewerkers

Om al haar medewerkers te bedanken voor hun blijvende inzet en veerkracht organiseerde het UZA van 13 tot 16 september een heuse drive-in cinema op het dak van een van de parkings.

Meer dan 850 kijkers op cinemUZA

Het enthousiasme was groot: meer dan 850 medewerkers en bubbelgenoten schreven zich in voor één van de vijf filmavonden, veilig vanuit hun eigen wagen. Medewerkers zonder auto konden mee kijken vanuit strandstoeltjes.

Samen genieten in bubbels

Personeelsdirecteur Hildegard Hermans: ‘Met cinemUZA konden we samen genieten, maar toch ieder per bubbel apart. Zo konden we op een veilige en creatieve manier onze waardering tonen aan onze medewerkers én hun familie. Voor sommigen was dit een totaal nieuwe ervaring, voor anderen net weer een beetje nostalgie.’

Films voor alle leeftijden

Vooraf mochten de medewerkers uit een online filmcatalogus hun drie favoriete films kiezen. Uit alle inzendingen werden de vijf meest gevraagde films geselecteerd. De programmatie hield rekening met alle leeftijden:

• 13/09 – Amelie Poulain
      • 14/09 – the greatest showman