Kidsmagazine ‘Oliver’ in de prijzen

Ons kidsmagazine 'Oliver' viel in december in de prijzen. De stripreeks ‘Ollie achter de schermen’ won de BOCA Award voor Best Illustration or Infographic. Zowel ouders als zorgverleners grijpen regelmatig terug naar de stripreeks om kinderen voor te bereiden op hun onderzoek, ingreep of behandeling.

Blijvende aandacht voor kinderen

Ondanks de coronapandemie blijft het UZA veel aandacht schenken aan de jongere patiënten. Sterke en speelse educatie voor kinderen is daarbij belangrijk. Ook hier mikken we op de hoogste kwaliteit. De BOCA Award voor Best Illustration or Infographic toont dat die kwaliteit ook wordt gewaardeerd.

Angst wegnemen

Met het kidsmagazine ‘Oliver’ proberen we bij kinderen de angst voor het ziekenhuis weg te nemen en laten we hen vooral kind zijn. Het magazine is een fijne samenwerking met mediabedrijf Jansen & Janssen, Frank Toussaint en onze zorgverleners.

Ontdek ‘Oliver’ online

Het gratis magazine vinden patiënten in de inkomhal van het UZA, op de dienst kindergeneeskunde, en ook online.