Onze medewerkers

Virtueel feestje op het dak en heerlijke nursing brownies

Knaldrang! Tijdens de Week van de Verpleegkunde trakteerde het UZA al haar medewerkers op een stevig virtueel feestje. Niemand minder dan YVES V en Tomorrowland zorgden voor een feeërieke virtuele DJ-set op het dak van het ziekenhuis. PIVA trakteerde dan weer op heerlijke nursing brownies. En omdat onze collega's ons dag in dag uit van onze sokken blazen met al hun enthousiasme, ontvingen ze kleurrijke UZA-sokken.

Week van de Verpleegkundige

Op 12 mei 1820 werd Florence Nightingale geboren, de grondlegster van de moderne verpleegkunde. Daarom vieren we elk jaar op 12 mei de dag van de verpleegkunde. Door corona viel de editie van 2020 in het water. Daarom maakten we het dit jaar extra speciaal, en dat een hele week.

De week goed gestart

Alle vroege vogels onder de UZA-collega’s ontvingen een gezond ontbijtje om de start van de week van de verpleegkunde meteen smaakvol in te zetten. Als dank voor hun inzet ontvingen alle verpleegkundigen ook kleurrijke UZA-sokken.

Rock-‘n-roll op ons dak

Het UZA trakteerde haar medewerkers op een muzikale verrassing van formaat. Niemand minder dan YVES V kwam een set draaien op het dak van het UZA! De populaire Tomorrowland-resident reist heel de wereld rond om iedereen te doen dansen. Hij ruilde voor een keer de grootste festivals in voor het corona-veilige dak van het UZA. Via een livestream bereikte de muziek de zorgverleners in het ziekenhuis.

Een bijzonder moment om alle UZA-collega’s extra te bedanken voor hun inzet en draagkracht die ze het afgelopen jaar toonden.

1.200 Nursing brownies

PIVA Antwerpen trakteerde onze zorgverleners ook op 1.200 speciaal ontworpen ‘nursing brownies’. Een pittige uitdaging voor de leerlingen, met veel liefde en warmte ontvangen door onze zorgverleners. Bekijk hieronder de ‘baking of’.

Sharing is caring.
Het UZA op social media.